ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ)

Εκτύπωση
Κατηγορία: Δελτία Τύπου Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 03 Σεπτεμβρίου 2018

Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας συνεδρίασε στις 31-08-2018 για να εκτιμήσει, την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις υπηρεσίες της διοίκησης της εκπαίδευσης αλλά και στη Παιδεία γενικά και τις απαντήσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου για την επίλυση των συγκεκριμένων και χρόνιων προβλημάτων του κλάδου μας.

Το Δ.Σ. διαπίστωσε ότι η άρνηση του διαλόγου από τον Υπουργό Παιδείας εδώ και ένα χρόνο, για όλα τα ανοιχτά θέματα, υπήρξε από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίαςπαρελκυστική, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία επί της ουσίας απάντηση, ούτε, πολύ περισσότερο, η ανάληψη οποιασδήποτε δέσμευσης προς την κατεύθυνση της επίλυσης βασικών προβλημάτων του κλάδου, τα οποία, αντίθετα, έχουν αυξηθεί και πολλές φορές επιδεινωθεί.

Για τους παραπάνω λόγους, το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Υ.Π. αποφάσισε:

Την κήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής απεργίας για τις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ, τα ΚΕΔΔΥ και τα ΙΕΚ, την Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018.

Η διοίκηση της εκπαίδευσης για ακόμη μία χρονιά, ανταποκρινόμενη στο υπηρεσιακό και κοινωνικό της καθήκον, βοήθησε και διασφάλισε την άψογη και απρόσκοπτη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αλλά και στο μερίδιο που μας αντιστοιχεί έως τώρα,την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, για αυτό και δεν προχωρήσαμε σε απεργιακές κινητοποιήσεις στις ημέρες πρόσληψης αναπληρωτών, αν και υπήρξε σχετική εισήγηση στο Δ.Σ..

Έτσι αφού συνέβαλλε τα μέγιστα στα ανωτέρω, υπηρετώντας το δημόσιο αγαθό της Παιδείας, αποφάσισε να διεκδικήσει τα δίκαια αιτήματα της, με αγωνιστικό τρόπο, καλώντας τη πολιτική ηγεσία να πάψει να αντιμετωπίζει τους διοικητικούς υπαλλήλους ως εργαζόμενους δεύτερης κατηγορίας.

Η ανοχή και η υπομονή των εργαζόμενων στη διοίκηση της εκπαίδευσης έχει πια εξαντληθεί από τις εκδηλώσεις ανέξοδης συμπάθειας, τις υποσχέσεις του τίποτα και τις θεαματικές παλινωδίες όλων των πολιτικών ηγεσιών διαχρονικά, περιλαμβανομένης και της σημερινής.

Απαιτούμε:

1.Στελέχωση όλων των διοικητικών υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας με μόνιμο διοικητικό προσωπικό με πρώτο βήμα την άμεση ολοκλήρωση των εκκρεμών μετατάξεων εκπαιδευτικών.

2.Στοχευμένη στελέχωση των υπηρεσιών μας, με διοικητικούς υπαλλήλους συγκεκριμένων ειδικοτήτων (οικονομολόγοι, πληροφορικοί, νομικοί, κ.ά.).

3.Άμεση απόσπαση των προς μετάταξη εκπαιδευτικών με τον Ν.1824/88 στις υπηρεσίεςμας για να τελειώσει ο πολύχρονος εμπαιγμός υπηρεσιών και υπαλλήλων, με την σταδιακή κατάργηση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών αλλά και την ταυτόχρονη κατάργηση των διαθέσεων εκπαιδευτικών στις υπηρεσίες εκπαίδευσης για άσκηση διοικητικού έργου.

4.Ισότιμη συμμετοχή των διοικητικών υπαλλήλων σε όλες τις θέσεις ευθύνης της διοίκησης (Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης), αλλά και στις δομές της Δια Βίου Μάθησης. Οι υπηρεσίες μας πρέπει να αποτελούν κανονικές υπηρεσίες του Δημοσίου και όχι τον ορισμό του συντεχνιακού και πελατειακού κράτους.

5.Άμεση απόσυρση της σκανδαλώδους διάταξης του Ν. 4547/2018 (άρθρο 33) με την οποία αποκλείονται από την αναπλήρωση του Διευθυντή Εκπαίδευσης οι 4 Διοικητικοί Προϊστάμενοι, η οποία ανατίθεται περιοριστικά στον 1 Εκπαιδευτικό Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

6.Άμεση και ρητή χορήγηση του δικαιώματος υπογραφής σε όλους τους Διοικητικούς Προϊσταμένους των Περιφερειακών Υπηρεσιών για τις αρμοδιότητες του τμήματός τους.

7.Άμεση εφαρμογή των διατάξεων που αφορούν στην Υγιεινή και Ασφάλεια στους χώρους εργασίας μας, που σε αρκετές υπηρεσίες μας όπως στην Αττική αποτελούν ζήτημα για την ασφαλή λειτουργία τους.

8.Ικανοποίηση του πάγιου αιτήματος μας, που έχει και την αποδοχή της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, για την μεταφορά των λειτουργικών δαπανών αλλά και των μισθώσεων από τις Περιφέρειες στις Υπηρεσίες μας.

9.Προάσπιση των εργασιακών – ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών μας κατακτήσεων.

10.Κατάργηση των αναχρονιστικών διατάξεων διαχωρισμού των υπαλλήλων σε ΙΔΑΧ και μόνιμους.

11.Προάσπιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, με αύξηση των κονδυλίων για τη Παιδεία.

Εμφανίσεις: 204